זכור ימות עולם - חוברת בהיסטוריה חמ"ד

 

כמעט כל תלמיד שתבקש ממנו לספר לך איזה מקצוע הוא "אחד הקשים" הוא יגיד לך – היסטוריה. 

היסטוריה נתפס כמקצוע קשה מאוד שמצריך זיכרון רב. קל וחומר כשהתלמיד נפגש במהלך שנתיים של לימודים עם מאות (!) עמודים של חומר לימוד בלתי נלאה. שלושה ספרים עבי-כרס מחכים לו בשקיקה על מדף הספרים – אותם יצטרך ללגום, לזכור והסביר בבחינת הבגרות. 

 

אז מה עושים?

המיקודית "זכור ימות עולם" של אוהד שקד, מורה בתיכון ממלכתי-דתי בתל-אביב, נועדה בדיוק לשם כך. בעבודה ארוכת השנים עם האוכלוסייה המאתגרת, ראה לנכון  להוציא חוברת שתסייע לתלמיד החלש לקראת הבגרות, אולם היא נועדה בהחלט גם לאוכלוסייה החזקה יותר והיא מהווה סיכום קליט של כל חומר הלימוד.

בחוברת זכור ימות עולם תשפ"א, תמצאו את כל חומר הלימוד בצורה מתומצתת, לרבות "מושגי רקע" כפי שבא לידי ביטוי במסמך ההלימה תשפ"א. זאת ועוד, בסיום כל תת-נושא ימצא התלמיד שאלות חזרה על הפסקות האחרונות שלמד. שאלות אלו ישרו אצלו אווירה של הצלחה ויסייעו למורה להביא אותו להצלחה המקסימלית שלו.

בנוסף, בסיום כל חומר מוצגות מספר שאלות מבגרויות שונות – גם שאלות ידע, גם שאלות טקסט חזותי וגם שאלות עמ"ר. כל נושא בחוברת מעוצב עם לוגו משלו כדי לאפשר לתלמיד לשייך את עצמו לנושא הרלוונטי.

החוברת בשנת תשפ"א היא חוברת צבעונית והיא המיקודית היחידה שמכילה בתוכה גם מפות וגם רשימת דמויות לאורך החוברת. ניתן לראות את החוברת בדוגמה למטה (וכאן).

החוברת אינה באחריות הפיקוח ונועדה לסייע כחומר עזר.

 

החוברת מתאימה לתיכון הממלכתי-דתי בלבד.

תוכלו להתרשם מכך בעצמכם, בחוברת לדוגמה שבעמוד זה (תעלה בהמשך). ההזמנה נעשית בצורה פשוטה כאן באתר. יש למלא את הטופס המצורף. עלות החוברת 49 ש' ליחידה (מעל 40 חוברות המחיר הוא 45 ש'). 

ניתן לפנות אל אוהד שקד בעמוד זה וכן במייל easyezrahut@gmail.com או בטלפון 050-9171994

 

חוברת להורדה

החוברת מעודכנת לחורף תשפ"א ולקיץ תשפ"א בהתאם לחוזר מפמ"ר
החוברת היא מלאה - חל איסור הדפסה והיא לצורך התרשמות בלבד

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן